۴ پاسخ

دکتر من گفت داروهای پمپ درد برای بچه خوب نیست پس بسنده میکنیم به شیاف
من سر قبلی دوتا دوتا هر ۴ ساعت شیاف میذاشتم در حد درد پریودی قابل تحمل میشه
ناشتا باید باشی و قبلش شام سبک بخوری
بقیه ش دیگه راحته

پمپ درد بگیر مدارک کامل تو پوشه بذار سوند رو بگو اتاق عمل بذار بیهوشی انجام بده بخیه جذبی بزن طبق تجربه ساک خودت و بچه جدا ببند پستونک بده

به سلامتی
به من که هنوز نامه سزارین نداده🥲
البته ک نیست دکترم

به سلامتی عزیزم چند هفته زایمان میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی