دکتر من گفت داروهای پمپ درد برای بچه خوب نیست پس بسنده میکنیم به شیاف
من سر قبلی دوتا دوتا هر ۴ ساعت شیاف میذاشتم در حد درد پریودی قابل تحمل میشه
ناشتا باید باشی و قبلش شام سبک بخوری
بقیه ش دیگه راحته
پمپ درد بگیر مدارک کامل تو پوشه بذار سوند رو بگو اتاق عمل بذار بیهوشی انجام بده بخیه جذبی بزن طبق تجربه ساک خودت و بچه جدا ببند پستونک بده
به سلامتی
به من که هنوز نامه سزارین نداده🥲
البته ک نیست دکترم
به سلامتی عزیزم چند هفته زایمان میکنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.