۳روز دگ زایمانمه ۳۷هفته ۶روز خوبه؟
دکترم وقت داد

۳ پاسخ

برا من ۳۸ هفته ۲ روز گفته میگم زوده😅

اره بابا بسه دیگه پس کی میخوای باشه😅

اره دیگه خوبه بچه ام کامله

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی
مامان سُها⭐ مامان سُها⭐ ۱۱ ماهگی