خانما ۳۷هفته و ۳روز خوبه برا زایمان؟؟

۶ پاسخ

پسر من ۳۷ و چهار روز با پارگی کیسه به دنیا اومد دستگاهم نرفت

بله منم تاریخم ۳۷ و سه روزه

آره عزیزم دکتر منم از ۳۷ هفته و ۲ روز نامه میده برای سزارین

من کردم عزیزم فشارم بالا بود بچم ۸ روز رفت تو دستگاه

اره از ۳۷ هفته بچه کامله

بله من دکترم تاریخ داده برای ۳۷ ۳ روز میشم

سوال های مرتبط

مامان امیرشاهان ونورا مامان امیرشاهان ونورا ۲ ماهگی
مامان سُها⭐ مامان سُها⭐ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی