پسر من ۳۷ و چهار روز با پارگی کیسه به دنیا اومد دستگاهم نرفت
بله منم تاریخم ۳۷ و سه روزه
آره عزیزم دکتر منم از ۳۷ هفته و ۲ روز نامه میده برای سزارین
من کردم عزیزم فشارم بالا بود بچم ۸ روز رفت تو دستگاه
اره از ۳۷ هفته بچه کامله
بله من دکترم تاریخ داده برای ۳۷ ۳ روز میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.