من ۳۷هفته و ۳روز زایمان کردم💪

۱۶ پاسخ

عکسشششوووو بده🥹🥹🥹😍😍😍😍😍

تبریک میگم خوش قدم باشه چن کیلوعه عزیزم

سلام منم پسرم ۳۷هفتگی به دنیا اومد ۲۷۵۰بود ولی ۷روز بستری کردن

سلام مامانا کسی ۳۷هفته لکه بینی کم داشته ؟اگه داشته کی زایمان کرده؟

عزیزم داخل دستگاه نرفت

بسلامتی🤩🧿

بسلامتی منم شنبه 37 هفته و 2 روزم میرم برا بستری

عزیزم وقتی پاره شد خیلی اب اومد؟

واییییی مبارکه 😍😍😍😍 دختر کوشولو چند کیلو اومد دنیا

مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه گلم خدا حفظش کنه برات🥰

من ۳۹ هفته ۲۶۰۰ بود 😑
ینی خدا میدونه چقد کوچولو بود 😖🥺

قدم کوچولوت مبارک باشه عزیزم بچه خوبه دستگاه نرفت؟؟؟
امپول ریه زده بودی؟؟؟

ای جانم به سلامتی گلم قدمش خیر باشه برات

به سلامتی عزیزم
وزن نینیت چقدره ؟

مبارکه 😍 بسلامتی عزیزم
طبیعی ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی