کمپوت گلابی و نسکافه و چای کم رنگ
میوه نفاخه نخور فقط کمپوت آناناس
دکترم گفت آدامس نعنایی ۶ ساعت بعد عمل بخور
۲ ساعت بعد یعنی ۸ ساعت بعد عمل نسکافه بخور
کمپوت انجیر و گلابی بگیر که بتونی دسشویی کنی
آبمبوه و بیسکوییت و چای هم ببر
خرما چای نبات کمپوت آناناس با کمپوت گلابی
خرما و مغزیجات ببر چای بخور نشکافه بخور بعدش ... ذاتا بچه نمیذاره به اینچیزا فکر کنی و شاید زیاد اشتها نداشته باشی ... یه چیزی پیدا میشه میخوری دیگه اونجا همسرتو بفرس برات کباب بخره مثلا .. کمپوت بخر یه دونه ... و اینکه شما چرا اینقد زود میرید عمل ؟؟؟
اگه سزارینی بعد عمل ۵,۶ ساعتی نمیزارن چیزی بخوری شاید بیشتر ولی خرما ببر بعد زایمان بخوری رحمتو گرم کنه ،چایی نبات هم خوبه
چطور تو ۳۷ هفته ۳ روز تاریخ زایمان دادن به من گفت ۳۸ هفته بیا برای زایمان هر چی گفتم زودتر بده گفت نمیشه زودترینش ۳۸ هفته هست
عزیزم نسکافه و ادامس با خودت ببر
بهتره خود اناناسو بگیری حلقه حلقه کنی بزاری تو ظرف،خرما چنتا دونه،ابمیوه طبیعی
من بعدزایمان اجازه خوردن چیزی نداشتم
منکه دیابت باردادی دارم دکتر تغذیه گفت بعد از زایمان نباید آبمیوه مصرف کنی فقط چای
بسلامتی عزیزم ❤️
کمپوت انجیر و گلابی
و آبمیوه های طبیعی اگر تونستی
من شنیدم اناناس خوبه ولی باز از ی طرف میگن گرمی زیاد بچه زردی میگیره و اینا
کم بخورید
کجا ببری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.