منم زایمان کردم 37هفته


،منم زایمان کردم ۳۷هفته و۵روز

تصویر
۱۴ پاسخ

مباركه عزيزم 🥹❤️❤️❤️

اخ نننهههه خدا حفظش کنهههه🩷😍

ووووووی نننههههههههه خوش قدم باشه♥️♥️♥️

عزیزم ببخشید سزارین
۳۷ و ۵ روز خودت به دکترت گفتی برداره؟

ای خووودا ناناس😍😍😍

قدمش مبارک باشه عین فرشته هاس از چشم بد دور

ماشالله مبارکه عزیزم

فرشتههعع کوچولووو

طبیعی یا سزارین ؟

ماشالله انشالله همه تو راهی ها بسلامت دنیا بیان

مبارکه خوش قدم باشه
طعبیی یا سزارین
درد داشتی ؟

مبارک باشه چه نازه

ننههههه خداااا 🥹
خدا حفظش کنه قدمش پرخیر و برکت❤️❤️❤️

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۰ ماهگی
مامان ارمیا .اهورا مامان ارمیا .اهورا ۱۰ ماهگی
مامان کپُل خان مسدودم مامان کپُل خان مسدودم ۴ ماهگی