خانما ۳۷هفته و۵روز برای زایمان زوده؟؟

۸ پاسخ

من ۳۷ و ۳ روز زایمان کردم

۳۷ کامله اما خب اگه شرایط اوکی ۳۸ هفته و ۴ روز سز میکنن معمولا

ن من دقيقا ٣٧ و ٥ روز زايمان كردم زود كه نيس فقط ممكنه زياد وزن نگرفته باشه بچه

نه دیگ خوبه
من دل تو دلم نیست بشم ۳۶ ک شروع کنم ورزش ک زودتر بیاد دنیا😂😂

من ۳۷ هفته و ۶ روز تاریخ سزارینم رو زده

دختر من تو 37 و 5 روز دکترم وقت دادو خداروشکر خوب بود

اره.

اره گلم هرچقدر بمونه رشد میکنه چیکار داری بچه رو

سوال های مرتبط

مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی