من ۳۷ و ۳ روز زایمان کردم
۳۷ کامله اما خب اگه شرایط اوکی ۳۸ هفته و ۴ روز سز میکنن معمولا
ن من دقيقا ٣٧ و ٥ روز زايمان كردم زود كه نيس فقط ممكنه زياد وزن نگرفته باشه بچه
نه دیگ خوبه
من دل تو دلم نیست بشم ۳۶ ک شروع کنم ورزش ک زودتر بیاد دنیا😂😂
من ۳۷ هفته و ۶ روز تاریخ سزارینم رو زده
دختر من تو 37 و 5 روز دکترم وقت دادو خداروشکر خوب بود
اره.
اره گلم هرچقدر بمونه رشد میکنه چیکار داری بچه رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.