نه عزیزم بچه کامل شده رشدش ولی خب هرچی بمونه قاعدتا کامل تر میشه
ن عالیه پسر منم دقیقا همین هفته ک گفتی بود زایمان کردم
من ۳۷ هفته زایمان کردم بجه کامل بود و وزنش بالا بود
ولی زردی گرفت شاید اگه سر وقتش ب دنیا میومد زردی نمیگرفت 🥲
من ۳۷هفته و ۴ روز زایمان کردم
بخاطر ریه اش فکر کنم که کاملاً شکل بگیره نیازه بمونه
ک دستگاه نره خدایی نکرده
اره عزیزم کبد بچه نارسه من ۳۸هفته زایمان کردم همه مریضی گرفت بچه ام چون ضعیف بود
توانقد استرس داری حالا می مونی ۳۹هفته رو رد میکنی بعد زایمان میکنی😁
من پسرم 37هفته و4روز به دنیا اومد دخترم 37هفته و 2روز هر دو کامل و سالم بودن شکر خدا
من امروز نوبت سز داشتم
اما نشد🤕مونده واسه هفته بعد
اگامروز زایمان میکردم منم ۳۷هفته بودم
ولی هفته بعد میشم ۳۹
من دقیقا همبن هفته طبق پریودیم بودم
اگر سزارین باشید دکترا بسته به شرایط مادر ۳۷ الی ۳۸ هفته بچه رو برمیدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.