خانما ۳۷هفته برای زایمان خوبه؟

۷ پاسخ

حالا دکتر من سر دوروز قبول نکرد گفت بذار بمونه بهتره🫤🫤

منم 37هفته بودم.. 2660بود وزنش... دستگاه هم نرغت

ارع خوبه

۲/۹۰۰

بارداری خوابت نمیبره. منم تا صب بیدار بودم. نکن دختر سعی کن بخوابی. وگرنه بچت بیاد دنیا مث خودت میشه چون بیداری تا دیر وقت. تا دیر وقت اونم بیدار حالا ببین من این ضربه خودم

بله خوبه من بچمو ۳۷ هفته زایمان کردم

ن فقط ۳۸ هفته سزارین و ۴۰ هفته طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان امیرشاهان ونورا مامان امیرشاهان ونورا ۲ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی