۷ پاسخ

من روز اول۳۸ با پریود
۳۷ و۶ با انتی سزارین شدم

دستگاه نمیرن ولی بچه های زیر ۴۰ هفته بیسترشون زردی بالایی دارن.من اگر در واژن نداشتم و این شرایط برای کشور نبود تا ۴۰ صبر میکردم برای سزارین

من ۳۷ هفته و ۵روز زایمان کردم...مشکلی نداشتیم خداروشکر

معمولا میگن از ۳۷ هفته نمیره بازم بستگی به رشد خود بچه داره

برا من دقیق 38داده گفت از 37/6شروع میشه

خب چرا انقد زود
اون دیگه بستگی به بچه داره یکی هست 39 هفتم ک‌میاد نیاز به اکسیژن داره میره دستگاه یکیم هست 35 هفته بدنیا میاد سالمه میره خونه

من سی هشت هفته و سه روز نامه داد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری