منم ۳۶ هفته بستری شدم ۳روز آمپول ریه زدم مرخص شدم استراحت کردم تا ۳۸ هفته و ۲روز سزارین شدم
دردت چطوری بود کجات درد میکرد
من ۲۸هفته اینجوری شدم رفتم سرم سولفات گرفتم دوازده ساعت و امپول بتا زدم بعد دوازده ساعت مرخص شدم
دردتون در چه حدبود که بستریتون کردن nstانجام دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.