۴ پاسخ

منم ۳۶ هفته بستری شدم ۳روز آمپول ریه زدم مرخص شدم استراحت کردم تا ۳۸ هفته و ۲روز سزارین شدم

دردت چطوری بود کجات درد میکرد

من ۲۸هفته اینجوری شدم رفتم سرم سولفات گرفتم دوازده ساعت و امپول بتا زدم بعد دوازده ساعت مرخص شدم

دردتون در چه حدبود که بستریتون کردن nstانجام دادی

سوال های مرتبط

مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی