بستری شدم بیمارستان برای فشار بالا

۶ پاسخ

الهی که مشکل حل میشه و زودی مرخص میشی نگران نباش عزیزم

اشکال نداره عزیزم اینجورخیلی بهتره تحت کنترل باشی خواهرمنم سربارداریش بستری شدکنترلش کردن اصلانگران نباش ....الان بهتری؟

سلام عزیزم خوبی طاهره جان.
دارو بهت میدن میاد پایین انشاالله
تو خونه برا فشار دارو نمبخوردی؟

من کلا بدنم ورم کرده منم برم دکتر بنظرتون
حتی دماغم

الهی بگردم علاعمت چی بود

فشارت چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی