خانما کسی آموزش کاچی بلد بهم یاد بده

۳ پاسخ

من دو قاشق آرد میریزم تفت میدم یکم که رنگش عوض شد بعد یکم روغن یا کره ميندازم جوری که آرد توش حل بشه. بعدش سه چهار قاشق شیره(هرمدلی که داری اگه نداری میتونی نبات یا شکر بریزی)، زردچوبه، چهارزیره، دارچین، زنجبیل، هل، زعفرون از هرکدوم یک سوم قاشق چای خوری به جز زعفرون اون کمتر تو یه لیوان آب بریزی بعد قاطی آرد کنی با هم مخلوط بشن یکم غلیظ بشه امادس

(هرنفر۱ق غ). اردتفت بده کره یا روغن بزن بعد۱لیوان آب بریز شیره .مغزیجات .زعفرون
۱ق غ شکر پودرها یادارچین بعدباهمزن هم بزن گلوله نشه شعله ام متوسط
بعدی غلظت رسید۱۰دیقه درش بزار
بعدی تیکه کره بنداز هم بزن بخور
معرکه میشه

از کدوما
دو نوع کاچی داریم اخه

سوال های مرتبط