۴ پاسخ

من ۳۷ هفته بدنیا آمد ۲۳۰۰ بود سونو همینو گفت آخرین بار

ن واسه من بیشتر بود
بستگی به دستگاه سونوگرافی داره فک کنم

سنو برا من 3و340 زده
به دنيا اومد 2و700

سونو زد 3490
دنیا اومد 3150

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان مهراد 💫 مامان مهراد 💫 ۱۲ ماهگی
مامان 👧 آنیســا🩷 مامان 👧 آنیســا🩷 ۳ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی