۸ پاسخ

کشیدنی خییلی بهتره دکتر من گفت جذبی احتمال اینکه عفونت کنه خییلی زیاده

عزیزم تا جایی ک من دیدم خانما گفتن قطعا بخیه کشیدنی بهتره.
جذبی میخوای چیکار گویا سخت تره نگهداریش،بعدم اصلا نمیفهمی ک بخسه رو باز میکنی یعنی سر سوزنی اذیتی نداره
این از این.
پمپ دردم‌بستگی ب تحمل خودت دارع من خواستم‌بگیرم مسیول بیهوشیم گفت الکی هزینه نکن درد خاصی نداره ک نتوتی تحمل کنی چیز الکی هست بعدم‌پرستارا ببینن پمپ درد داری اصلا مسکن. و اینا بهت نمیزنن دیگه وقت تنگ بود نمیتونستم بیشتر اصرار کنم قبول کردم.
واقعا هم راضی بودم دردا همه قابل تحمل تو اتاق عمل دو تا شیاف برام‌گذاشته بودن اومدم بخش ی مسکن بهم‌زد و تا شب یدونه شزاف دیکلوفناک ۱۰۰ باز خودم‌گذاشتم و تمام.
واسه تو خونه هم‌البته شیاف داشته باش بعد حموم یا مواقع درد بزار،فقطم‌شیاف دردت رو جمع میکنه.
پمپ درد رو من ب زایشگاه گفتم وقتی بستری شدم‌گفت برو تو اتاق عمل با مسیول بیهوشیت هماهنگ‌کن

تو میاندواب پمپ درد نمیزارن منم موندم☹️💔

من‌پمپ درد گرفتم واقعا تاثیر داشت قبل اینکه برام بزنن اذیت بودم خیلی .پمپ واجب نی خودت میکی دکتر اجازه میده بیمارستان میزنه.بخیه کشیدنی بود سه ثانبه طول کشید راحت‌بود‌میگن بهتر

بخیه خودش میزنه به ما ربط نداره

میاندوآب پمپ درد نداره
بخیه کشیدنی خوبه

برا من بخیه نبود لیزر بود عالی بود حتی جاشم نموند
پمپ دردو از بیمارستان یا کالای پزشکی میگن بخرید بیارید فقط وصلش میکنن و حتما استفاده کنید برای من عالی بود اگه اون نبود نمیتونستم دردو تحمل کنم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی