بخیه کدومش خوبه جذبی یا

۵ پاسخ

اما به نظرم کشیدنی بهتره چون میکشن دیگه احتمال اینکه عفونت کنه نداره چیزی نیست بخواد جذب بدن بشه

البته دکتر با توجه به شکم مادر فکر کنم میزنه مثلا کسی که شکمش بزرگه و افتاده است فکر کنم جذبی نمیزنه

یا‌‌‌

جذبی خوبه

قطعا جذبی چون نمیکشن دیگه

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان مامان کایان مامان مامان کایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی