یه سوال بخیه جذبی خوبه یا کشیدنیا

۱۰ پاسخ

جذبی خوبه

من زایمان اول ب دکترم گفتم جذبی بزن،گفتم یکم شکم داری جذبی نمیشه،کشیدنی زد،اما اذیتم نشدم اصلا

قطعا جذبی

من کشیدنی داشتم و راضی بودم

فک کنم ب جنس نخ بخیه و نحوه‌ی بخیه زدن داره
من جذبی هایی دیدم که ک کامل جذب نشده و عفونت کرده
کشیدنی ای دیدم هم ک عفونت کرده
نمیدونم واقعا منم کدوم بهتره

زایمان اولم کشیدنی بود راصی بودم الانم کشیدنی میزنم

برای سزارین کشیدنی بهتره عفونتم کمتره .برای طبیعی خب جذبی میزنن

جذبی.‌...من دوتا از بچه هام نخی بود خیلی اذیت شدم اما سومیم جذبی بود عالی بود اصلا زیاد درد نداشتم ...

فکر میکنم جذبی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی