جذبی خوبه
من زایمان اول ب دکترم گفتم جذبی بزن،گفتم یکم شکم داری جذبی نمیشه،کشیدنی زد،اما اذیتم نشدم اصلا
قطعا جذبی
من کشیدنی داشتم و راضی بودم
فک کنم ب جنس نخ بخیه و نحوهی بخیه زدن داره
من جذبی هایی دیدم که ک کامل جذب نشده و عفونت کرده
کشیدنی ای دیدم هم ک عفونت کرده
نمیدونم واقعا منم کدوم بهتره
زایمان اولم کشیدنی بود راصی بودم الانم کشیدنی میزنم
برای سزارین کشیدنی بهتره عفونتم کمتره .برای طبیعی خب جذبی میزنن
جذبی....من دوتا از بچه هام نخی بود خیلی اذیت شدم اما سومیم جذبی بود عالی بود اصلا زیاد درد نداشتم ...
فکر میکنم جذبی
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.