مامانا سیب درختیی رو چطوری برا پسرم درست کنم؟

۲ پاسخ

عزیزم بخار پز کن ک خاصیتشو از دست نده
من قابلمه رو اب میکنم ی ابکش میزارمش روش سیب میزارم با بخار اب بپزه بعد بارچنگال لهش کن بده

چنتا برش بزن بذار بپزه خوب ک پخت با پشت چنگال له کن

سوال های مرتبط

مامان anya🫀 مامان anya🫀 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی