۸ پاسخ

واسه خیلی‌ها هست بعدش میره
و اینکه ایرادش چیه به این قشنگی

چیزی نیس که

قشنگه زیادگیرنده خداروشکر صحیحوسالمه

طبیعی

جووونم قشنگه که

خوشگله که

اولا که خیلی قشنگه😍
و اینکه قراره کلی تغییر کنه

ای جانم عزیزم نوزاده هنور خیلی گیر نده کلی تغییر میکنه حالا چقدم نازه

سوال های مرتبط