یوبوست خیلی اذیت کنندس دختر منم یه مدت یوبوست میشد و موقع دفع واقعا زجر میکشید، خداروشکر به مرور بهتر شد
آب زیاد بخوره نه اونقدر که اذیت بشه
اگر دوست داره بهش میوهای ملین بده بخوره ، غذای های آبکی مثل سوپ اینا هم خوبه
دور نافش رو با روغن زیتون جهت عقربه های ساعت آروم ماساژ بده
تو غذاش کره بریز خوبه
حتما برای استفاده از شیاف و خوردن داروی شکم کار کن از دکتر یا دکتر داروخانه مشورت بگیر
مرسی از جوابتون😘
اگه خیلی شدید هست شربت انجیر منتهی مقدارش رو از داروخانه بپرس چونکه باید کم بدی بهش
اگرشرایط بحرانی نیست شربت پیدرولاکس یا شربت پِگ رو هر روز بهش بده تا وقتی که دیگه یوبس نباشه
شیاف گلیسیرین هم بزار که پشتش زخم نشه
ولا دو روزه اینجوریه پس براش شیاف میدارم اگه ادامه دار بود پودر پیدرولاکس میخرم براش
غذاهای ملین بده...
مثل سوپ و انجیر و آلو و کیوی و پرتقال و شیر و فرنی...
سیب زمینی و تخم مرغ آبپز و موز و کته و ماست و دوغ سرد نده اصلا....
پودر پیدرولاکس بده اگر همیشه یبوسته،،،روزی یک قاشق چایخوری در حل کن تو آب ولرم.
اما اگر فقط همین یک بار یبوست شده شیاف گلیسیرین کودکان بزن
وای پسر منم از ۲۹ اسفند اینطوری شده کیوه با پوستش میکس کدرم دادم خورده شربت انجیر خریدم دادم الانم از دیشب دارم بهش لاکتالوز میدم! کل غذاهاش شده سوپ! میوه خشک مثل انجیر و زرد الو و الو قرمز دادم اصلا تاثیر نداره! خود انجیرو خیس کردم نمیخوره به زود دادم! نمیدونم دیگ چیکار کنم حتی گاهی شده دفع نداشته شیاف گیلیسیرین زدم اونم تو بدنش نمیمونه با سرنگ روغن گیلیسیرین هم زدم روغن زیتون هم زدم
ممنونم
پودر پیدرولاکس بده
حالت گلوله ای داره چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.