پسرم شیر اورد بالا ولی داخلش خلط بود از چیه؟طبیعیه؟

۳ پاسخ

نیم ساعت بعد شیردهی اگ بالا آورده میتونه رفلاکس باشه

گلم مال آلرژیه از دود و عطر ادکلن دور باشه

قبلا سرما خوردگی نداشت احتمالا از اون باشه

سوال های مرتبط