۷ پاسخ

اگه قولنامه کردین خب پاشین دیگه
این صاحبخونه معلومه رو حرفش نمیمونه،فردا روزی هم باز میگه پاشین

فسخ فکنم ی هزینه ای داره طبق قراردادتون

اگه اونجایی که پیدا کردید بهتره برید همونجا
این صابخونه ثبات عقلی نداره هی نظر عوض میکنه

بنظرم ک نمونید

ولکن بابا فسخ کنی باید ی چیزم از جیب بدی
بگو ن ممنون من سرموعدم بلند میشم شمام تا اون روز پول من و اماده کنید

شما سر تاریخ قولنامه میتونید بگید پولمون رو بده قرارداد تموم شده میخوایم بریم
نمیتونه به زور نگهتون داره
حالا ک میگی اون خونه جدید بهتره
بگید مستاجر پیدا کن ما میخوایم بریم ازینجا

شما تصمیم گیرنده هستید
چون بهش گفتید بلند میشید الان نمی تونه مجبور کنه بمونید
اگر می‌بین خونه جدیده قیمتش و خودش بهتره قبول نکن
ولی اسباب کشی هم مصیبته اونم توبارداری‌اگر با قیمت شما راضیه اون یکی رو کنسل کنید

سوال های مرتبط