مگه چیزی ک مغز ادم بدونه به جنینش اسیب میزنه هوس میاره...
من به هیچ وجه چ کاریه اخه
وا 😐😐😐
من با اینکه ۸ سال بود سیگار میکشیدم ولی از وقتی باردار شدم، به شدت از بوش بدم میاد
ولی شنیدم بعضی ها هوس کردن، حتی شنیدم یکی هر روز یک نخ میکشیده!!!!!
نمیدونم والا
من سیگاری بودم از وقتی بی بی چک انداختم همونجا قطع کردم خیلی هوس دارم بعضی شبا حتی خواب سیگار کشیدن و میبینم اما واقعا حتی انقد بچه ام و دوستدارم از کنار ادم سیگاری تو خیابون رد نمیشم بوش بخوره بهش
منم قلیون میکشم
دوست من گهگداري ميكشيد بچه اش هم سالمه به دنيا اومده الانم ٣ سالشه ماشالله
من که انقدر دلم قلیون میخواد ولی تحمل کردم لب نزدم تا الان
نه عزیزم نکش برا بچت خوب نیست من خودم پیش آمده چند بار کشیدم ولی درکل خوب نیست
من قبل بارداری قلیون میکشیدم اما یک ماه قبل بارداری دیگه لب نزدم به همسرم هم گفتم پیش من سیگار نکش تااذیت نشم
مگه سیگار و قلیون هم هوس داره؟؟؟؟تا حالا نشنیده بودم این یکی و
نکش اصلااااا
قطعا که خوب نیس البته
من قلیون کشیدم
حتی در معرض دودش هم باشی میگن خوب نیس
ب هیچ وجه نباید بکشی😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.