من خیلی شدید هوس قلیون داشتم دیشب در حد دوتا کام سبک گرفتم اشکالی داره؟🥴

۱۶ پاسخ

مامان حدیث هستی؟😅من باز سوال دارم🫠

هوس کرده بودی اشکال نداره بعد این نکش

حدیث جان تو بابل کجا واسه سیسمونی خوبه؟

مامان حدیث یه سوال دیگه ام راجب دکتر فروزان داشتم، چت بسته هست مجبورم اینجا بپرسم ببخشید
من امروز رفتم پیش فروزان ، گفت رحمت اینا خیلی خوبه، فقط چون توی پاپسمیر قبلیت نشونه زخم داشتی مجددا پاپسمیر بده که اگه زخم داری دارو بدم، بجز اون دیگه هیچ دارویی نداد
تو تاپیکای قبلیت دیدم قبل بارداریت امپول ازادسازی زده بودی، میخواستم بدونم دکتر فروزان برات ازادسازی نوشته بود؟ یا تحت نظر دکتر دیگه ای هم بودی؟
چون من امروز راجب داروهایی که میخورم باهاش صحبت کردم، گفت اصلا به اینا نیاز نداری، من تاحالا برای تنبلی تخمدان دارو میخوردم، گفت نه اصلا تنبلی چیه همه چیت نرماله🫠

حدیثه چرا اینکارو کردییییی😐🥲
بچم اذیت نشدددد🥺!

سلام عزیزم تو تاپیک های قبلیت دیدم پیش دکتر فروزان رفته بودی، میخواستم بپرسم شما تحت نظر دکتر فروزان باردار شدین؟
من ۲۰ ماهه اقدامم 🥲

من خمارشم شدیددد💔🤦🏻‍♀️

😕😕😕نکن زن اینکاراروووو
عه
منم بخدا دلم م...ش.....روب و قلیون اینا میخاد ولی تا بچم دنیا بیاد و شیرم بخوره اصلا سمتش نمیرم

منمممم چن روز پیش چن کام گرفتم 🦥

دیگه نکش عزیزم یه موجودی توشکمته که توبایدمراقب سلامتیش باشی بس چیزای مضرمصرف نکن تابسلامت بدنیابیادعزیزم

هم عروس من خیلی میکشید تو بارداری اونم برازجونی خداروشکر بچش سالمه الان کلاس دومه😁دیگ‌نکش ولی حالا با دو کام چیزی نمیشه نترس دیگ کشیدی ب خودت استرس ندت

شما کامتوگرفتی تمام،بعداومدی پرسیدی،مثلا مابگیم ضرر داره قراره چه کنی😅

منم چند روز پیش خیلی هوس کردم یکم کشیدم😐

بله ک ضرر داره حتی قرار گرفتن در معرض دودش هم مضره ب جنین آسیب میرسونی حالا ک دیگ کشیدی گذشت رفت

آره عزیزم حتی بوشم خوب نیست

دیگه کشیدی تموم شده فکرشو نکن ولی دیگه نکش ۲ تا پک حالا عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری