۵ پاسخ

هرکس قلیون بکشه دلش برای بچه تو شکمش ک یه طفل بی زبونه نمیسوزه که این همه سم وارد بدنش میکنه

عزیزم چیزی ک ضرر داره داره دیگه احتیاج نیس اصلا درموردش بپرسی بچه گناه داره
وگرنه خیلی‌ها دلشون میخاد اگ من هرکاری و بتونم بدون محدودیت انجام بدم پس فرق آدم حامله با یکی دیگه چیهه؟

😏😏😏😏😏

برازجانی منظورمه

متاسفانه دختردایی بنده سربارداریش همش میکشید

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری