خانوما چرا تو بارداری قلیون نباید کشید؟یعنی حتی در حد بیارم نمیشه؟

۱۷ پاسخ

ریه بچه اذیت میشه یه بار ۲ بارم نداره دود دوده دیگه

یکی از اقوام میکشید بچه ریزه میزه و کم وزن. حتی الان که 8ماهشه خیلی ضعیفه

خودت چی فکر میکنی خواهر 🫩

باردار هم نباشی قلیون خوب نیس چ برسه ب بارداری

اووو من میکشم توبارداریم بزار بهت بگم ۶و۷بار کشیدم توفامیل ماهمه میگن ما کشیدیم هبچ نشده منم با عذاب وجدان کشیدم این اخریا ولی هیچی نمیشه بچه دورش کیسه آبه امنه بعد مامانم میگه سر ما میکشیده یسره چوب من هم میوه ای دوبار کشیدم ایندفه هم چوب ولی میگن قدیما میکشیدن ینی معتادش بودن هیچیم نمیشد

من کل بارداری نکشیدم ولی امروز هر سمتی نگا میکردم داشتن قیلون می‌کشیدن دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم در حد ۵ ۶ تا دود کشیدم دیگه خدا بخیر کنه

حالت عاديم بده چ برسه بارداري ديگه🦦

واجب نیست ک بعد از زایمان بکش

ریه بچه داغون میشه بعد از دنیا اومدن خدایی نکرده بخاطر ریه بستری میکنن
من دوستم کل بارداریش قلیون کشید گوش نداد
بچه دنیا اومد بستری شد ی هفته ریه هایش آسیب دیده

ریه بچه عفونت میکنه حتی نباید در معرض دودش باشی

حالا مجبوری؟خیلی واجبه؟🤣🤣🤣🤣

😐😐😐

من تا قبل بارداری خیلی میکشیدم دیگ وقتی فهمیدم باردارم دلم نیومد اصلا ادم عذاب وجدان میگیره😩

بچه آسم میگیره مشکل ریه پیدا میکنه تو رشدش اختلال ایجاد میشه
نکش اصلا حتی شوینده و تمیزکننده هم نباید این دوران استفاده کنی

قبلا کشیدی ؟ عزیزم اگ کشیدی هم دردیم

وای خدایا باردار باید تو اب خوردن هم رعایت کنه حالا قلیووون خدایااااا

نه مگه واجبه

سوال های مرتبط