این وصل میشه به دستهی پیمانه برای وقتی که مقدار شیر خشک کمتر شده که پیمانه بلند بشه و به ته ظرف برسه.
این مگه اضافه نمیشه بهش قاشق بلند میشه؟😂😑
اینو وصل میکنی ب دسته قاشق ک وقتی شیرخشک کم میشه ب تهش میرسه راحت باقاشق برداری.
فکر کنم برای اینه وصل کنی به پیمانه وقتی که کمی خالی شد دستتو نکنی تو قوطی پیمانش رو دراز میکنه 😊
من سر پیمونه رو باهاش صاف میکنم
واسه من نیست چراا
میتونین وصل کنین به پیمانه
که شیر خشک که میزانش کمتر شد،
پیمانه برسه به ته قوطی شیر خشک
من میندازه بره
دسته پیمونه اس
من میندازم بره
سوال منم هست 🤣
به حساب میگه سر پیمونه رو با این صاف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.