چه شیر خشکی خوشمزه 😋 و وزن میده به نوزاد ؟؟

۸ پاسخ

ببلاک‌ خیلی عالی گیگوز هم‌ عالیه بیومیل هم خوبه من ببلاک‌میدم ببلاک خیلی خوشمزه هست دخترم هروعده ۱۲۰ تا ۱۵۰ سی سی میخوره اسهال یبوست‌نمیکنه عزیزمم

ببلاک

گیگوز

گیگوز

گیگوز

گیگوز خیلی خوشمزه و وزن دهی خوبی هم داره

🤔🤔🤔🤔🤔🤔

دقیقا سوال منم هست و اینکه یبوست یا اسهال نیمکنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی