۸ پاسخ

من الان سربچم پایین هست واژن درد دارم

آره خیلی درد داره مخصوصا موقع بلند شدن واژن و لگنت خیلی درد می‌کنه من کیسه آبمم پاره شد

سر بیاد پایین خیلی درد داره

اره سر بیاد پایین درد داره

نه هیچکدوم
علائم خاصی نداره فقط فکر کنم شکم میاد پایین

فلفل خوردم نظرتون از فلفل

خانما شکمم دردمیکنه اسهال دارم نظرتون ازچی علایم زایمان یانه

فک کنم لگن درد میگیری

سوال های مرتبط