۶ پاسخ

چرا میخوای پاره بشه زن، تو اول بزار دهانه رحمت باز بشه چند سانت، دردات ک شروع شدن و رفتی بیمارستان برای بستری اونجا خودشون پاره میکنن کیسه رو، الان پاره بشه و درد نداشته باشی فقط خودت اذیت میشی

پیاده روی برو ورزش ها رو انجام بده
خاکشیر بخور
موقعش ک بشه شرو میشه

جارو دستی بکش یا همون چهار دستو پا‌ البته دردت هم بگیره یعنی موقع زایمانه ربطی به پارگی کیسه اب نداره

رابطههه

ورزش کن
خاکشیر بخور
با شوهرت رابطه بدون جلوگیری داشته باش

خطر داره وای بزار بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🤍 مامان ایلیا👶🏻🤍 ۱ ماهگی
مامان نور زندگی مامان نور زندگی هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی