۳ پاسخ

پارگی کیسه آب که به تنهایی خوب نیس.بعد آمپول فشار باید بزنن برات در حالیکه دهانه رحمت هنوز بستس.
ان شاالله دردات به طور طبیعی شروع شن کیسه آب پاره هم نشد نشد.خودشون پارش میکنن.

راهی پیدا کردی به منم بگو😂

برو معاینه تحریکی شوووو

سوال های مرتبط