خانما چیکار کنم کیسه آب پاره بشهههه؟!؟

۴ پاسخ

هیچ ‌کاری نمیشه کنی مگر بری بیمارستان ببین امپول فشاربهت میزن وگرتا خودش نخوادنمیشه کاری کنی

تا نخواد نمیشه
من زایمان اول 40 هفته و 4 روز بودم
پیاده روی، ورزش، پله، رابطه
بازم 8 سانت که شدم خودشون پاره کردن

هیچی تا خودش نخواد نمیشه

رابطه عمیق

سوال های مرتبط

مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🤍 مامان ایلیا👶🏻🤍 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی