۳ پاسخ

با تجویز پزشک هیچی عوارض نداره من سرترالین صد هم خوردم سیتالوپرامم خوردم برای رفع استرس و افسرده‌ی عالیه باخیال راحت بخور

با تجویز دکتر مصرف کن
من قبلا یه دوره میخوردم بشدت بی خوابی میاره

منم ١ ماه دارم ميخورم فعلا عوارض ندارم بشدت بيخيال ميشي ١ -٢ هقته اولش هم اصلا نميتونستم گريه كنم ولي الان معموليه

سوال های مرتبط