با تجویز پزشک هیچی عوارض نداره من سرترالین صد هم خوردم سیتالوپرامم خوردم برای رفع استرس و افسردهی عالیه باخیال راحت بخور
با تجویز دکتر مصرف کن
من قبلا یه دوره میخوردم بشدت بی خوابی میاره
منم ١ ماه دارم ميخورم فعلا عوارض ندارم بشدت بيخيال ميشي ١ -٢ هقته اولش هم اصلا نميتونستم گريه كنم ولي الان معموليه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.