سونو قلب جنین رو دکتر باید بنویسه یا میشه آزاد هم رفت؟

۷ پاسخ

ازادم میشه رفت

ازاد هم میشه

ازاد هم میشه

زوده الان بدتر میگه تشکیل نشده استرس میگیری
بزار ۸هفته ات پر بشه بعدش برو😄

آره ولی دکتر بنویسه بهتره چون بعدش باید دکتر ببینه که دارو بده بهت

مگه دکتر برات ننوشته

نمیشه باید دکتر بنویسه

سوال های مرتبط