۸ پاسخ

من طبیعی فعلا که معلوم نیست کی میخاد بیادش، ولی احتمالا تا یه هفته دیگه میاد😉

منم ۱۵عمل میکنه
شماها دقیقا چند هفته میشین؟

منم ۱۵فروردین هستم عزیزم🥹

به من گفته ۱۶فروردین بستری ۱۷ عمل چ

دکترتون برای شما نوشتن یا فقط بهتون گفتن که فلان موقع برین؟
چون برای من جایی ننوشتن

بمن گفته ۱۶فروردین ان شاءالله

به سلامتی تو بغل بگیریش عزیزم😍
من ۱۶فروردین قرار زایمان کنم

سزارین اولی؟

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری