من طبیعی فعلا که معلوم نیست کی میخاد بیادش، ولی احتمالا تا یه هفته دیگه میاد😉
منم ۱۵عمل میکنه
شماها دقیقا چند هفته میشین؟
منم ۱۵فروردین هستم عزیزم🥹
به من گفته ۱۶فروردین بستری ۱۷ عمل چ
دکترتون برای شما نوشتن یا فقط بهتون گفتن که فلان موقع برین؟
چون برای من جایی ننوشتن
بمن گفته ۱۶فروردین ان شاءالله
به سلامتی تو بغل بگیریش عزیزم😍
من ۱۶فروردین قرار زایمان کنم
سزارین اولی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.