نه عزیزم
بیمارستان خصوصی میرم هم برای بچه هم برای خودم میدن
تو شهر من بچه باید با لباس های خود بیمارستان ترخیص کنیم با لباس شهصی اجازه نمیدن
من بعد تعطیلات میشورمشون
من تازه دیروز شستم لباساشو امروز میبندم ساکشو ک خیالم راحت باشه
کم و بیش
من وسایل و جور کردم گذاشتم ی سری میخوان بیان سیسمونی و ببینن دیدن جمع کنم چون کوچولوهای من معلوم نمیکنه کی بیان
خیر😅😅😅
من بستم ولی اصلا دل و دماغش ندارم نمیخوام اصلا به این زودی ها زایمان کنم☹️
واسه دخترمو بستم ولی واسه خودم نه😬
واکنش من که یه شب قبل زاییدن شستم لباساشو و ساک بستم🤣🤣🤣
نه هنوز 😭😭😥😥😥
اره جم کردم فقط موند مای بی بیش
من الا ۳۱ هفته ۷ روزم ۱۵ فروردین ک مامانم بیاره میشم ۳۳ هفته تو همون هفته ها جمع میکنم ساکمو
منم هنوز هیچی نخریدم
نه تنها آماده نکردم بلکه خونه رو هم جمو جور کردم برا اسباب کشی😐😂
من هنوز لباس نداره دخترم😂
من که هنوز هیچی نخریدم
من تازه لباسش دیروز شستم الان اتو کردم گذاشتم
هنوز ساک مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.