هم آره،هم نه😅
من بستم ولی تازه هفته بعد میخوام خونه تکونی کنم
نه هنوز نوزدهم میرم وقت بگیرم بیمارستان بعدبیام حاضرکنم انشاالله
من جمع کردم ولی هنوز داخل ساک نذاشتم
من بیست و پنجم زایمانمه هنوز خرید هم نکردم 🤣🤣
اره من بستم
هنوز نه😮💨☹️
اره من از ۳۰هفته بستم
اره بستم
نه ولی این روزا میخوام ببندم
نه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.