۸ پاسخ

منم آماده کردم
انشالله ک همه بچها ب موقع ب دنیا بیان

خانوما من سزارین میشم ۳۸ هفتگی

ن گلم ولی باید کم کم ببندیم انشالله

سلام منم هنوز جمع نکردم
کیف هم نخریدم هنوز

اره من آماده کردم دیگ هیچ چیز قابل پیش بینی نیست آماده باشه بهتره

سلام‌نه🤣

اره آماده کن عزیزم

سلام عزیزم نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وپنجم بارداری