سلام خانما از کی میشه به بچه اب داد؟

۵ پاسخ

دکتر دختر من از چهارماهگی گفت بده
سه چهار بار در روز، هربار دوسه قاشق غذاخوری

البته چون دستشویی بچم کم شده بود و مریض بود گفت تا آب بدنش کم نشه

بچه من یبوست داشت دکتر گفت اب بده نهایتش ۳ cc

از وقتی کمکی شروع کردی

من از ده روزگی دادم

میگن که از شش ماه به بعد آب جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۹ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی