۶ پاسخ

هوا گرمه بهش بده دیگه .اب جوشیده سرد شده ‌.من ۵ سی سی بعد از کمکی میدم ‌.ظهرام ک گرمه ی مقدار میدم دیگه هرچقد خورد

شما الان روزی یه استکان میتونین بدین، دکتر دخترم دو ماه قبل به من گفته بده هنوز غذا هم شروع نکرده بودم

من کمکی شروع کردم دکتر گفت از صبح تا شب نصف لیوان بده بخوره

من چون گرمه ظهر ها بهش میدم

یک تا دو قاشق چایی خوری روزی دوبار

من چون هوای شهرمون گرمه و شیر خشک میخوره با اجازه دکتر از یک ماهگی میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۹ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی