۱۱ پاسخ

یعنی چی
بعضی جمله ها من اصلا نمیدونم
آزاد سازی یعنی چه روزی؟
سیکل
تخمک گذاری چه موقعی هست که میگن روز تخمک گذاری
من که 28 یا 29 یا نهایتا یکم پریود میشم
چجور بفهمم چه روزی تخمک گذاری هست؟
آزاد سازی یعنی چی و چه روزی واسه من میشه؟

من ۱۲ سونو کردم همون روز هم امپول زدم البته من فولیکول هام غالب بود باید قبلش حتما سونو بری ماه قبل بی موقع امپول زدم فولیکولام باز نشد

من ۱۴ سیکلم زدم.

۱۳زدم

من ۱۴ زدم

من 14 سیکل ازادسازی زدم
و الهی شکر مثبت شدم

۱۴.

من16,هم

۱۲ زدم

درستش 12هست
من 13زدم چون روز 11 که سنو بود تعطیل بود 12رفتم سنو
13رفتم امپول ازاد سازی زدم

۱۲

سوال های مرتبط

مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری