عزیزم خودت شرایطت و بهتر میدونی ولی یکم صبر کن تا بدنت از زایمان قبلی ریکاوری بشه❤️
اگر حامله بودی که سقط نکن
ولی اگر نیستی فعلا اقدام نکن چون خیلی ادیت میشی
من از سزارین اولم تا دومی ۵ سال و خورده ای فاصله داشت جای زخم های قبلیم یوقتای خیلی درد میگرفت و میسوخت
میگن حداقل ۱۸ ماه باید بگذره
منم خیلی دلم نی نی میخواد
میخوام پشت سر هم بزرگ شن
ولی به زایمان و بارداری و بقیه چیزا ک فکر میکنم
تن و بدنم میلرزه🫠😂
عزیزم پریود ک نشی بازم تخمک آزاد میکنی
پس احتمال بارداری هست
من جاریم سزارین بود
پریود نمیشد فک کرد باردار نمیشه
۶ ماهگی بچش حامله شد
سزارین اگه بودی فعلا فکر نمیکنم بتونی بری دومی مگر طبیعی بیاری .
زایمان طبیعی بعدش بلافاصله میتونی بیاری .
یکم بزار شرایط بدنی روحیت خوب بشه و بچه ت بزرگ بشه
دقیقا من دارم به همبن فکر میکنم هم عمل صفرا دارم هم بچه بعدی رو من بیمارستانم دلم پیشش میمونه کجا باید بزارم بچمو
منم دلم دوقلو میخواد🤣🤣🤣😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.