پوشک
شیرخشک
رفلاکس
بی‌قراری
غذای کمکی

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم خودت شرایطت و بهتر میدونی ولی یکم صبر کن تا بدنت از زایمان قبلی ریکاوری بشه❤️

اگر حامله بودی که سقط نکن
ولی اگر نیستی فعلا اقدام نکن چون خیلی ادیت میشی
من از سزارین اولم تا دومی ۵ سال و خورده ای فاصله داشت جای زخم های قبلیم یوقتای خیلی درد میگرفت و میسوخت
میگن حداقل ۱۸ ماه باید بگذره

منم خیلی دلم نی نی میخواد
میخوام پشت سر هم بزرگ شن
ولی به زایمان و بارداری و بقیه چیزا ک فکر میکنم
تن و بدنم میلرزه🫠😂

عزیزم پریود ک نشی بازم تخمک آزاد میکنی
پس احتمال بارداری هست
من جاریم سزارین بود
پریود نمیشد فک کرد باردار نمیشه
۶ ماهگی بچش حامله شد

سزارین اگه بودی فعلا فکر نمیکنم بتونی بری دومی مگر طبیعی بیاری .
زایمان طبیعی بعدش بلافاصله میتونی بیاری .
یکم بزار شرایط بدنی روحیت خوب بشه و بچه ت بزرگ بشه

دقیقا من دارم به همبن فکر میکنم هم عمل صفرا دارم هم بچه بعدی رو من بیمارستانم دلم پیشش میمونه کجا باید بزارم بچمو

منم دلم دوقلو میخواد🤣🤣🤣😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی