سلام دوستان کسی میتونه اینو برام بخونه؟؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

این دکترو هیچکس قبولش نداره فقط زهرا شهرکی

نامه ی بستریه برای سزارین دومت
و هفتت که ۳۸ هفتست برای ۱۵ ام

پذیرش سزارین .گرید دو .یعنی احتمالا منظورش این بوده دومین سزارینتونه
مدت حاملگی :۳۸هفته

فقط همکار محترم اورژانس لطفا و فهمیدم🤧😐😂

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ارتین مامان امیرعلی و ارتین ۸ ماهگی