هر دو جور بده من سرپسر همش درازکش میدادم تو مهمونیام سینمو قبول نمیکرد تا درازنمیکشیدم نمیخورد
هرجور راحتی بده راحتی خودت حیلی مهمه توی شیردهی
من شنیدم تا چهارماهگی نباید دراز کشیده شیربدی
بخیه ات نمیسوزه از من خیلی سوزش داره
از نرم شقاق سینه استفاده کن یا عسل بزن زود خوب میشه
نوک سینه ات رو نذار دهنش، زخم میشه. کل هاله سینت رو بذاری دهنش اصلا زخم نمیشه درد همنمیگیره. کرم شقاق سینه بزنی زودی خوب میشه ولی موقع شیر دادن سینه ات خوب بشور با صابون
هنو کسی پیشته یا تنها شدی رفتن؟؟
از شیر خودت مامانم میگه بزن رو سینه ت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.