۱۱ پاسخ

نه نمیخوابه

بعضی روزا ک خسته باشه

خیر .....

خیر، بعداز ظهر از شدت خواب گریه میکنه، بداخلاقی شدید ولی نمیخوابه، بخدا دیگه دارم دیوانه میشم

نه اصلا

آره بعد ناهار سعی میکنم خوابش کنم اگرم خونه نباشیم دیگه غروب از خستگی خوابش میبره
شبم ساعت ۱۲🫠

بله‌ یک ساعت میخوابه
شبا یازده میخوابه
صبح نه بیدار میشه
تقریبا ۳ تا ۴ ظهرم چرت میزنه

صب زود بیدار شه اره.وگرنه نه

نه ولی شب زود میخوابه

بیشتر روزها اره،معمولا بین یک تا دو ساعت،ولی اگه جایی بریم نه

ن

سوال های مرتبط

مامان ماهک وکیان مامان ماهک وکیان ۴ سالگی