۵ پاسخ

من ببلاک میدم واسش وزن دهی نداشته ولی یبوست و اسهال و دلدرد نیست سبکه

من ببلاک میدم

من نان یک میدم، بهش میسازه خوب هم میخوره، بدای گوارشش دکتر کامفورت نوشت دخترم نمیخوره فقط نان پرو میخوره

دکتر ب من گفت اگ‌خواستی بدی نان ۱ خوبه

همشون خوبن فقط باید ببینی کدوم بسازه بهش

سوال های مرتبط

مامان بهداد مامان بهداد ۴ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان نینی کوچولو🩵✨ مامان نینی کوچولو🩵✨ ۷ ماهگی