منم داشتم درد داشت لثه پایینم همش انگلکش میکردم داروهم نخوردم خودش خسته شد رفت
نه برید دکتر دندون پزشک مطمئن شید عفونت نباشه. اگه عفونت باشه دندونتون آبسه کرده و خطرناکه.
اره توعلایمای هفته 17 اینا گهواره زده التهاب لثه هست
اره من سفکسیم میخورم همش
آب نمک غرغره کن منم اینجوریم
اره برامنم التهاب داشت روزی۳.۴مرتبه غرغره اب نمک درمانم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.