خانما نمی‌دونم زیر سر بچم بالش بزارم یا نه

۱۱ پاسخ

تا ۲ ماهگی نیازی به گذاشتن بالش نیست

من اخیرا بالش فرم دهی رو میذارم

من ک نمیزارم

من از اول گذاشتم اینطوری زیر سرش میاد بالاتر

من از اول بالش گذاشتم بالشتشت خیلی نرمهه ولی بازم نباید بزارم

من نمیذارم

من هنوز نمیزارم

من از اول گذاشتم یعنی اشتباه کردم

مادرشوهرم قدیمیه میگه بچه شیردونی میشه
منم از پنج شش روزگی یه بالشت خیلی نازک گذاشتم یا پتوشو تا میزنم میذارم

اصلا نباید بذارید
تخت باید بخوابه رو تشک

من هنوزنگذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی