من از اول گذاشتم ولی نازک و کوچولو اونحوری بنظرم شیر برمیگردونه بچه اذیت میشه خوب
نزاری بهتره
من بالشت فرم دهی میزارم
بله منم از همون اول بالش کوچیک میزارم
من تا یک ماه روی اشک آنتی رفلاکس خوابوندم که شیبه از اون به بعد بالشت فرم دهی میذارم
من میزارم رفلاکس داره یهوو شیرمیپره ب گلوش
من از اول میزاشتم
از یک ماهگی ک ریفلاکسش شروع شد بالشش بزرگ تر شد
من نمیزارم
بله من کوچولوشو میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.