من از اول میذاشتم میترسیدم بالا بیاره بپره گلوش
من هنوزم نمیزارم راحتر میخوابه
دکتر گفت تا6ماهگی نیاز به بالشت ندارن بچه ها
من الانم میذارم.. بستگی واره چطور بذاری کمرش اذیت نشه و خیلی بلند نباشه
کلا میگن تا ۱یا ۲ سالگی اما من برای ایهان تشک آنتی رفلاکس گزاشتم بدون بالشت کلا تو اون بود تا بزرگ تر شد دیگ تو خواب غلت میزنه اصلا الانم که ۲۲ ماهشه کلا بالشت دکوریه نمیخوابه ک همون اولش ک بخوابه دیگ تا صبح چرخ میزنه دور خونه 😄😄😄
من ازهمون اولش گذاشتم چون رفلاکس شدید داشت
من شنیدم تا یک سالگی چون خطر خفگی داره، اما چند روز پیش گذاشتم براش کلا پسرم اینقدر تو خواب تکون میخوره اصلا روی بالشت نمیمونه😄
من از اول بالش فرمدهی گذاشتم تا۹ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.